Då hade det gått i konkurs för länge sen…
Människor som behöver komma i kontakt med dem, men inte lyckas, för kundcentret svarar inte i telefon. Man behöver göra en massa val och knappa in personnummer, innan man kan nås av beskedet att ”just nu är det många som ringer, var god försök senare”.
Man behöver ringa för att beställa blanketter, varför kan de inte ligga på hemsidan så man kan ladda ner? Istället för att bli sinkad i veckor, för att man inte kommer åt blanketten och kan skicka in den så snabbt som möjligt, eftersom deras handläggningstid ändå är JÄTTELÅNG!
Och om man skulle vilja besöka ett kontor för att prata med en fysisk människa, så finns ingen info om öppettider på kontoren. Så det är väl bara att åka dit och hoppas att man prickar in den där timmen det är öppet nån gång i veckan..
Hallå, det är år 2010!
Var glada ni som inte behöver ha med dem att göra, det sparar många gråa hår….
juli 24, 2010 kl. 11:38 f m |
Ja visst är det sjukt!?
Man måste vara frisk för att orka med att ha att göra med Försäkringskassan.. :S
Inte långt kvar nu för er! Antar att ni längtar för fullt!
Kram