Archive for 10 januari, 2007

Mycket som händer just nu

januari 10, 2007

Så jag hinner inte riktigt med att skriva på Belliz.net, eller ringa alla jag vill, eller sova så mycket som jag behöver.. men det får jag ta igen sen.

 Nu är det jobb och jobb som rör sig i huvudet på mig. Min avtalade tid på T.A.C håller på att ta slut, och nu är frågan om det blir fortsatt anställning, eller om det blir något annat jobb. Jag har lite andra saker på g, men det är mycket att ta ställning till. Men i slutet av januari vet jag förhoppningsvis hur det blir.

 Dessutom gifter sig Daniel och Nina om mindre än 2 veckor, tills dess ska jag köpa klänning, hjälpa Nina köpa fina kläder 😉 och fixa med lite möhippegrejer!

Och i söndags fick Håkan och Linda en son!!!! En liten Kristoffer blev det!! Det är så himla himla roligt, både jag och Putte skulle vilja åka dit på studs, men vi fattar ju att de måste få landa lite först… men snart snart 🙂 Putte är numer en otroligt stolt morbror!

Jag ska lägga upp bilder från nyår, möhippa, barn och bröllop så fort det finns lite tid, lovar.

Grattis Linda och Håkan!

Ett klick för skogen idag!

januari 10, 2007

Idag sparar vi 6 kvm skog via ett klick på ”Ett klick för skogen”, klicka du med!

edit: 6 dm2 var det såklart, allt annat var önsketänkande… hoppas många har klickat!